Çarşamba, Haziran 03, 2015

Lola'ya...

öylesine aşığım ki sana Lola...


yorgun gönlümde aşkının hüznü var...


seni aramaktan, seni beklemekten yorulmadım, sakın alınma Lola'm!
sesine, tenine, kokuna, gülüşüne hasret kalmaktan yoruldum.


ama olsun üzülme sen yine de. iyiyim ben. aşkınla nefes alıyorum, aşkınla yaşıyorum.


yokluğunda şehrin tüm sokaklarını ezberledim. her sokakta seni arıyor, her köşe başında seni bekliyorum. güneşin doğuşunu izliyorum hayalinle, hayalinle dalıyorum gecenin düşlerine.


şarkı sözleri biriktiriyorum, sen geldiğinde birlikte söylemek için. ama sen yokken pek şarkı söyleyemiyorum Lola.

ilkbahar gelip geçti ama yaz gelmek bilmiyor. sanki yaz da istemiyor sensiz gelmeyi. sonbahar eşlik ediyor hasretime. yağmurlar siliyor izlerini, bulamıyorum seni Lola.

ışığınla yol göstermeni bekliyorum; gözüme çarpan her ışık hüzmesini takip ediyorum. umudumu yitirmiyorum. yokluğunda yok olmak istemiyorum.

ne olur geri dön Lola...


2 yorum:

  1. Sondan başa doğru okudum mektupları. Hüzünlü ama hoş anlatımın da çok güzel. Devamını okumayı merakla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta o kaçıyor, ben gelsin diye bekliyordum. Şimdi o beni "avlıyor", ben gitsin diye bekliyorum. Sen tersten okumuşsun ne güzel! Keşke ben de tersten yaşasam :D

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...